• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2190704
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Barnevernkonsulent i Avdeling undersøkelse - Barneverntjenesten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Barneverntjenesten i Bærum kommune er en av Norges største barneverntjenester med ca. 125 faste stillinger. Barneverntjenesten består av barnevernsjef, avdeling stab og seks fagavdelinger; avdeling mottak//barnevernvakt/akutt, avdeling undersøkelse, avdeling barn, avdeling ungdom, avdeling omsorg og avdeling tiltak. Stillingen er for tiden plassert i avdeling undersøkelse. Avdelingen består av 21 ansatte som er delt i tre team. Avdelingen har i strategiperioden 2019 til 2021 fokus på barns medvirkning, samarbeid med andre instanser og det å gjøre hverandre gode. Vi har nå ledig et 1 års vikariat som barnevernskonsulent i avdeling undersøkelse. Oppstart så raskt som mulig.

Kvalifikasjoner:

• Bachelor i barnevern, sosialt arbeid eller annen relevant utdanning • Erfaring fra saksbehandling i barnevernet vektlegges • Erfaring fra arbeid med barn, unge og familier er ønskelig • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som • har evne til å jobbe strukturert og planmessig • har gode samarbeidsevner • jobber godt selvstendig • har gode evner til faglige refleksjoner • har stor arbeidskapasitet Personlig egnethet vil tillegges stor vekt

Vi tilbyr:

• Arbeid i en av Norges største barneverntjenester som aktivt deltar på en rekke utviklingsarenaer og etterstreber å være i forkant av den faglige utviklingen • Et arbeidssted som tør å satse og prøve ut nye veier og metoder innen barnevernfaget og arbeider strategisk og systematisk med kontinuerlig kvalitetsutvikling • En arbeidsplass som er utviklingsorientert og endringsrettet, og som setter arbeidsmiljø i høysetet • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Vitnemål og attester tas med på intervju. • Gyldig politiattest iht. § 6-10 Barnevernloven må fremlegges før tiltredelse • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig. • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25).  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2190704
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.10.2019