• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    07.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5712675
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Barnekoordinator/koordinator

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye barnekoordinator/koordinator?

Vi søker deg som har et stort faglig engasjement og evne til å samarbeide med og motivere andre. Vi ser etter deg som har evne til å ivareta og følge opp innbyggere og deres pårørende som er i en krevende livssituasjon.

Samordningsenheten er bydekkende tildelingskontor og koordinerende enhet for personer med behov for helhetlige og koordinerte helse- og omsorgtjenester.
Koordinerende enhet har overordnet systemansvar for individuell plan (IP) og koordinering. Vi er også kontaktpunkt for samhandling på tvers.

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole-/universitetsutdanning innen helse- og sosialfag (minimum bachelorgrad). Annen høyskole-/universitetsutdanning innen velferdsfeltet kan bli vurdert
  • Erfaring fra arbeid med mennesker som har sykdom, skade, og/eller funksjonsnedsettelse, samt pårørendearbeid 
  • Kompetanse og erfaring med tverrfaglig samarbeid og koordinering
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Beherske norsk godt, både muntlig og skriftlig
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Høy grad av selvstendighet 
  • Evne til å skape gode relasjoner, ivareta og følge opp innbyggere og deres pårørende
  • Initiativrik, modig, fleksibel, engasjert og god til å se muligheter og løsninger
  • Må kunne motivere og inspirere andre
  • Være tydelig og kunne lede samarbeidsprosesser
  • Evne og interesse for tverrfaglig samarbeid og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Evne til å arbeide selvstendig og liker å jobbe i team
  • Må kunne håndtere en hektisk arbeidshverdag 
  • Lærer raskt og tar initiativ 
  • Håndterer stor arbeidsmengde og gjør nødvendige prioriteringer
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Et spennende og tverrfaglig arbeidsmiljø med dyktige og inspirerende kollegaer
  • Utfordrende jobb hvor ingen dager er like
  • Faglige utviklingsmuligheter i et godt arbeidsmiljø
  • Fleksitid
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    07.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5712675
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune