• Bedrift
    Rana kommune
  • Søknadsfrist
    27.10.2020
  • Stillingsfunksjon
    Heltid
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8622, MO I RANA
    RANA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3186956
  • Se her for andre jobber fra Rana kommune
  • Oppdatert 29.09.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Rana kommune

Avdelingssykepleier, Gruben sykehjem avd. 1 (2020/353)

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

2. gangs utlysning

Fagområdet institusjon
Kommunen sine helse og omsorgstjenester er delt inn i funksjoner.
Institusjonstjenesten har ansvar for sykehjemstjenester, korttidsplasser og sentralkjøkken.
Hjemmebasert tjeneste har ansvar for all omsorg i hjemmene og i omsorgsboligene.
Miljøterapeutisk avdeling han ansvar for tjenester til funksjonshemmede.
Tjenestetildelingen foregår i et felles tildelingskontor.

I helse og omsorgsavdelingen er det ved Gruben sykehjem, avd. 1 ledig:

  • 100% fast stilling som avdelingssykepleier, fra dags dato eller etter avtale

Avdelingen har 21 somatiske pasienter og en demenspost med 8 pasienter.

Arbeids og ansvarsområder:

  • Ledelse av avdelingen med fag, personal og økonomiansvar.
  • Medansvar for utvikling av tjenester og det helhetlige tjenestetilbudet gjennom deltakelse i ledergruppen
  • Sikre forsvarlige tjenester innenfor tilgjengelige ressurser og gjeldende lovverk.
  • Bidra til samhandling på tvers av kommunens tjenester og øvrige samarbeidspartnere.
  • Personalutvikling.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier
  • IKT kunnskaper
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig tilstrekkelig for å kunne utføre yrket forsvarlig
  • Dokumentert lederutdanning og/eller lederkompetanse/erfaring
  • Godkjent politiattest ved tiltredelse, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Kunnskap og erfaring med demenssykdom
  • God til å planlegge og organisere på kort varsel
  • God til å skape relasjoner og nettverk
  • God til å beslutte og iverksette handling
  • God til å skape og tenke nytt
  • Trygg og robust i lederrollen, med god omstillingsvilje og evne
  • Mål og resultatorientert

Personlige egenskaper:
Vi søker en positiv, omgjengelig og lojal medarbeider med god arbeidskapasitet, som ønsker å være med å påvirke fremtidens omsorgstjeneste i Rana kommune.
Du er løsningsorientert, handlekraftig og faglig sterk, og du trives i møtet med pasienter og pårørende. I tillegg er du tydelig, ærlig og viser stor grad av fleksibilitet for de omskiftningene som daglig preger vår tjeneste. Du er en god rollemodell for dine kollegaer.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Arbeidstid: Dagtid

To referanser må oppgis. Aktuelle søkere kan påregne å bli innkalt til intervju.

Lønn fastsettes etter intern lønnsstruktur. Lønnsansiennitet beregnes ut fra vitnemål og attester som leveres på jobbintervju.

Flytteutgifter kan dekkes etter reglement. Kommunen disponerer noen øremerkede barnehageplasser.

Politiattest skal fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling. Stillingen tilbys under forutsetning av at attesten ikke viser anmerkninger som enten fører til utelukkelse fra ansettelse, eller at søker finnes uegnet etter Rana kommunes vurderinger.

Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til:
Fagsjef Marit Sviggum, tlf.: 751 46702 eller mail: marit.sviggum@rana.kommune.no

Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link denne side.

Søknadsfrist: 27.10.2020

 

  • Bedrift
    Rana kommune
  • Søknadsfrist
    27.10.2020
  • Stillingsfunksjon
    Heltid
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8622, MO I RANA
    RANA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3186956
  • Se her for andre jobber fra Rana kommune
  • Oppdatert 29.09.2020