Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
12.10.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6398662Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Bergen kommune
Avdelingssykepleier- avdeling for personer med demens
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Drives du av å skape mestring og resultater sammen med andre? Da er denne lederstillingen noe for deg!
Løvåsen sykehjem er et langtidshjem med 128 plasser. På sykehjemmet møter du et trygt og positivt fagmiljø med god struktur og et godt samarbeid.
Hos oss får beboerne pleie og behandling av høy kvalitet. Sykehjemmet har som mål å gi trygg og god omsorg med fokus på livskvalitet og mestring.
Vi jobber tverrfaglig og har leger hver ukedag.
Sykehjemmet har et eget serviceteam som som bidrar til bedre oppgavedeling, slik at helsepersonell får mer tid til pasientnært arbeid.
Som avdelingssykepleier får du ansvar for å drifte egen avdeling og være en aktiv deltaker i enhetsleder sin ledergruppe. Ledergruppen består av fem avdelingsledere og sykepleiefaglig konsulent .Det er viktig at du evner å arbeide selvstendig og at du drives av å skape resultater.
Du liker å jobbe med kvalitetsforbedring, er løsninsgsorientert og er en tydelig rollemodell.
Vi kan tilby en dynamisk arbeidshverdag med mye som skjer. Hos oss er ingen dager like og du må trives med flere parallelle prosesser som foregår på samme tid.
Fast stilling som avdelingsleder i Bergen kommune, men arbeidsgiver gjør oppmerksom på at arbeidssted kan endres på sikt. For mer informasjon om dette ta kontakt med enhetsleder.
Løvåsen sykehjem ligger i Fyllingsdalen kun 10 minutter fra Bergen sentrum. Det er gode bussforbindelser og gratis parkering for ansatte.
Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende for intervju.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Lederutdanning og erfaring innen helseledelse vektlegges
- Erfaring og utdanning innen forbedringsarbeid vektlegges
- Erfaring og kunnskap om bemannings planlegging og bruk av turnus verktøy vektlegges
- Generelt gode IKT ferdigheter
- Gode kommunikasjonsevner
- Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
- Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
- Politiattest kreves
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet vektlegges og vi søker deg som:
- Er en god rollemodell som motiverer dine medarbeidere, og oppmuntrer til dialog og samarbeid
- Er tillitsskapende med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Er fleksibel, selvstendig og jobber godt under press
- Er endringsvillig, inspirerende og handlekraftig i sin lederadferd
- Jobber målrettet, systematisk og har et helhetlig blikk for avdelingen og virksomheten
- Du må kunne vise til god struktur og nøyaktighet samt evne til å levere resultater innen personalarbeid og budsjett
Vi tilbyr:
- Støttende ledelse og dyktige kolleger
- Egenutvikling
- Utfordrende arbeidsoppgaver
- God pensjonsordning, ulykke- og gruppelivsforsikring
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
12.10.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6398662Se her for andre jobber fra Bergen kommune