• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5956435
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
Ledig stilling

Nes kommune

Avdelingsleder fellestjenester 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med å utvikle Nes kommune?

Nes kommune har ledig en interessant og utfordrende stilling som leder av fellestjenester. Fellestjenester inneholder blant annet fagområdene dokumentsenter, politisk sekretariat, servicetorg, digitalisering, innbyggerdialog og internkontroll. Dette er viktige tverrfaglige tjenester som berører alle kommunalområdene. Stillingen er organisatorisk plassert i kommunalområde Administrasjon og styring.

Som leder for fellestjenester rapporterer du direkte til kommunedirektøren og inngår hans ledergruppe.

Stillingen innebærer at du må kunne jobbe overordnet samtidig som du tar del i det operative arbeidet for fagområdene. Du må videre kunne lede et bredt spekter av oppgaver, der evnen til å lede og motivere er sentralt. Du vil samhandle og kommunisere med ulike fagmiljøer, innbyggere og politikere.

Den rette kandidaten er uredd, med et genuint ønske om å løfte egne fagområder, samtidig som du er løsnings- og samarbeidsorientert. Organisasjonen er i kontinuerlig utvikling, slik at fagområdene tillagt stillingen kan endres.

Kvalifikasjoner:

  • Høgskole eller universitetsutdanning
  • Må ha ledererfaringer (leder med personalansvar)
  • Må ha erfaring fra offentlig sektor generelt, og særlig ønskelig innenfor avdelingens fagområder.
  • God kjennskap til relevant lov og avtaleverk
  • Gode samarbeidsegenskaper med vekt på god kommunikasjon
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet vil vektlegges

Personlige egenskaper:

  • Evne til å bygge gode relasjoner og samarbeid på tvers i organisasjonen
  • Arbeider selvstendig, er analytisk og strukturert
  • Har gjennomføringskraft og høy arbeidskapasitet
  • Evner å tenke helhetlig, orientere deg mot framtiden og se organisasjonens behov og muligheter.

Vi tilbyr:

  • En spennende lederjobb med varierte og utfordrende oppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å delta i kommunen sitt eget lederutviklingsprogram
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter/bekrefta kopier tas med til et evt. intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5956435
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune