Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
20.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3269, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6055812Se her for andre jobber fra Larvik kommune
Larvik kommune
Avdelingskoordinator
Offentlig forvaltning
Er du nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert? Og i tillegg glad i mennesker og har gode kommunikasjonsevner? Da trenger vi deg!
Avdeling Nanset søker etter en ny avdelingskoordinator.
Vil du være med å påvirke utviklingen av hjemmetjenesten, er dette jobben for deg. Avdeling Nanset tilhører ring 2, og samarbeider med avdeling Hedrum, Midtbyen og Bøkesenteret. Vi har et godt fagmiljø, og samarbeider tett om innleie, ansvarsvakter, felleslister og fagutvikling.
Avdelingskoordinator samarbeider tett med ulike virksomheter i kommunen, sykehuset i Vestfold, fastleger, apotek og bandasjister, pårørende og frivillighet. Vi ønsker at du har interesse for kvalitet, undervisning og velferdsteknologi, da dette er viktige faktorer i jobben. Det er også en stilling for deg som liker høyt tempo og mange baller i lufta.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning på minimum bachelornivå i sykepleie eller vernepleie med norsk autorisasjon
- Minimum to års relevant erfaring
- Ønskelig med kjennskap til Profil og Imatis
- God skriftlig og muntlig formidlingsevne
- God digital kompetanse
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Interesse for sykepleiefaget
- Gode kommunikasjonsevner og være løsningsorientert
- Evne til å iverksette og motivere
- Interesse for velferdsteknologi og utvikling av dette
- Raus og inkluderende
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- En spennende stilling der du kan være med og påvirke morgendagens hjemmetjeneste
- Et godt fagmiljø
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordninger
- Velferdsordninger for ansatte
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
20.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3269, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6055812Se her for andre jobber fra Larvik kommune