• Bedrift
    Aure kommune
  • Søknadsfrist
    12.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6690, AURE
    AURE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5993066
  • Se her for andre jobber fra Aure kommune
Ledig stilling

Aure kommune

Aure kommune øker grunnbemanningen

Offentlig forvaltning

Kort oppsummering

Det skjer mye spennende i omsorgstjenesten i Aure kommune! Vi har deltatt i KS sitt TØRN prosjekt de siste årene. Som resultat har vi nå økt grunnbemanningen, tatt i bruk årsturnus eller startet med langvakter ved flere av våre avdelinger. I tillegg satses det stort på fagutvikling og vi har flere ansatte i utdanningsløp hvor det gis permisjon med lønn, som gir behov for vikarer. Dette betyr at vi trenger flere flinke folk med på vårt fremtidsretta og større lag! Vi inviterer til å sende inn en åpen søknad innen fristen 12. januar 2025.

 

Beskrivelse av arbeidsplassen

Enhet Omsorg leverer helse- og omsorgstjenester i Aure kommune. Vi er organisert i tre underenheter, og du kan lese mer på vår hjemmeside ha habilitering og demensomsorg, hjemmetjenesten og sykehjem driver med i sitt daglige virke. Dine arbeidsoppgaver i omsorgstjenesten vil være mange, varierte og spennende! Arbeidsoppgavene vil variere ut ifra hvilken kompetanse du har – og Aure kommune har fokus på å bruke riktig kompetanse, i riktig omfang på riktig plass.

Aure kommune har fokus på fagutvikling. De siste årene har vi utdannet helsefagarbeidere, sykepleiere, vernepleiere, AKS-sykepleier, kreftsykepleier, palliasjonssykepleier, og vi har mange ansatte i grunn- og videreutdanningsløp i dag. Vi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og at alle skal føle seg trygge og ivaretatt på de ulike arbeidsplassene. I tillegg til obligatorisk kursing sørger vi for at ansatte har fri tilgang til faglig påfyll igjennom GLUP, ABC, VAR og Veilederen.

 

Hvem søker vi etter
  • Autoriserte vernepleiere
  • Autoriserte sykepleiere
  • Helsefagarbeidere
  • Miljøarbeidere
  • Pleieassistenter
  • Andre med relevant kompetanse og erfaring

Det er krav om godkjent politiattest for personell som ansettes i helse- og omsorgstjenesten. Du må ha gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper, legg gjerne ved attest på språknivå dersom det er aktuelt. I tillegg er det krav om førerkort klasse B for å kunne jobbe i hjemmetjenesten.

Vi har flere ledige stillinger i ulik stillingsbrøk ved Aure sykehjem, Solbakken, habiliteringstjenesten og Hjemmetjenesten Nord. På grunn av pågående løft i omsorgstjenestene velger vi å legge ut en generell stillingsannonse. Det betyr at du i din søknad må svare ut punktene under. Aure kommune vil vurdere søknaden etter gjeldende reglement, men prøver også å ta hensyn til dine ønsker. Samtidig så vil søknadene bli vurdert ut fra krav til kvalifikasjoner på det enkelte tjenesteområdet.

 

Hva som må oppgis i søknaden
  • Oppgi ønsket stillingsprosent og arbeidssted.  
  • Du må oppgi relevant utdanning og erfaring
  • Vi ønsker en tilbakemelding på dine preferanser i forhold til arbeidstid (dag/kveld/natt), og om det er noe spesielt ved arbeidstidsordningene i Aure kommune du kan tenke deg å prøve – for eksempel langvakter.
  • Det er mulig å søke seg til samme avdeling som en bekjent eller venn. Oppgi hvem du søker sammen med – og at dere har et ønske om tilbud ved samme avdeling. Vi vil prøve å ta hensyn til dette, selv om formelle kvalifikasjonskrav går foran.

 

Ønskede personlige egenskaper som vi særlig vil vektlegge ved tilsetting
  • Du er systematisk og har god struktur i arbeidshverdagen din
  • Er kvalitetsbevisst og setter brukeren i fokus
  • Har gode samarbeidsevner
  • Humør og engasjement
  • Fag- og utviklingsorientert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Skaper gode relasjoner med brukere, pårørende og kolleger gjennom engasjement, godt humør og gode verdier og holdninger.
  • Det er en forutsetning at du kan bruke data/PC, og en fordel om du har kjennskap til elektronisk dokumentasjon
  • Er selvstendig, kreativ og løsningsorientert
  • Interesse for digitalisering og velferdsteknologi vil være en fordel.

 

Hva kan vi tilby

            -  Alle vernepleiere som rekrutteres i Omsorg får direkteplassering på 10 års ansiennitet
            -  Alle sykepleiere og vernepleiere i Aure kommune får et årlig tillegg på 50.000,-
            -  Alle helsefagarbeidere i turnus i Omsorg får et årlig tillegg på 20.000,-

  • Møre og Romsdals beste avtale om arbeidstøy ifølge NSF

 

Hvordan søker du på stillingen
  • Du søker digitalt via vårt rekrutteringssystem ved å følge lenken i annonsen.
  • Det er ønskelig at det oppgis 2 referanser.
  • Godkjente vitnemål og attester sendes ved forespørsel eller tas med på intervju.
  • Søknadsfrist 12.01.2025

 

Personvern og offentlighet

Innsendte opplysninger behandles i henhold til offentlighetsloven.

Navn på søkere kan bli offentliggjort. Se offentlighetsloven § 25.

 

Kontaktperson

Åse Kalvik, enhetsleder Omsorg, 90410657, aase.kalvik@aure.kommune.no

 

 

  • Bedrift
    Aure kommune
  • Søknadsfrist
    12.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6690, AURE
    AURE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5993066
  • Se her for andre jobber fra Aure kommune