Bedrift
Aure kommuneSøknadsfrist
12.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6690, AURE
AURE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5993066Se her for andre jobber fra Aure kommune
Aure kommune
Aure kommune øker grunnbemanningen
Offentlig forvaltning
Kort oppsummering
Det skjer mye spennende i omsorgstjenesten i Aure kommune! Vi har deltatt i KS sitt TØRN prosjekt de siste årene. Som resultat har vi nå økt grunnbemanningen, tatt i bruk årsturnus eller startet med langvakter ved flere av våre avdelinger. I tillegg satses det stort på fagutvikling og vi har flere ansatte i utdanningsløp hvor det gis permisjon med lønn, som gir behov for vikarer. Dette betyr at vi trenger flere flinke folk med på vårt fremtidsretta og større lag! Vi inviterer til å sende inn en åpen søknad innen fristen 12. januar 2025.
Beskrivelse av arbeidsplassen
Enhet Omsorg leverer helse- og omsorgstjenester i Aure kommune. Vi er organisert i tre underenheter, og du kan lese mer på vår hjemmeside ha habilitering og demensomsorg, hjemmetjenesten og sykehjem driver med i sitt daglige virke. Dine arbeidsoppgaver i omsorgstjenesten vil være mange, varierte og spennende! Arbeidsoppgavene vil variere ut ifra hvilken kompetanse du har – og Aure kommune har fokus på å bruke riktig kompetanse, i riktig omfang på riktig plass.
Aure kommune har fokus på fagutvikling. De siste årene har vi utdannet helsefagarbeidere, sykepleiere, vernepleiere, AKS-sykepleier, kreftsykepleier, palliasjonssykepleier, og vi har mange ansatte i grunn- og videreutdanningsløp i dag. Vi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og at alle skal føle seg trygge og ivaretatt på de ulike arbeidsplassene. I tillegg til obligatorisk kursing sørger vi for at ansatte har fri tilgang til faglig påfyll igjennom GLUP, ABC, VAR og Veilederen.
Hvem søker vi etter
- Autoriserte vernepleiere
- Autoriserte sykepleiere
- Helsefagarbeidere
- Miljøarbeidere
- Pleieassistenter
- Andre med relevant kompetanse og erfaring
Det er krav om godkjent politiattest for personell som ansettes i helse- og omsorgstjenesten. Du må ha gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper, legg gjerne ved attest på språknivå dersom det er aktuelt. I tillegg er det krav om førerkort klasse B for å kunne jobbe i hjemmetjenesten.
Vi har flere ledige stillinger i ulik stillingsbrøk ved Aure sykehjem, Solbakken, habiliteringstjenesten og Hjemmetjenesten Nord. På grunn av pågående løft i omsorgstjenestene velger vi å legge ut en generell stillingsannonse. Det betyr at du i din søknad må svare ut punktene under. Aure kommune vil vurdere søknaden etter gjeldende reglement, men prøver også å ta hensyn til dine ønsker. Samtidig så vil søknadene bli vurdert ut fra krav til kvalifikasjoner på det enkelte tjenesteområdet.
Hva som må oppgis i søknaden
- Oppgi ønsket stillingsprosent og arbeidssted.
- Du må oppgi relevant utdanning og erfaring
- Vi ønsker en tilbakemelding på dine preferanser i forhold til arbeidstid (dag/kveld/natt), og om det er noe spesielt ved arbeidstidsordningene i Aure kommune du kan tenke deg å prøve – for eksempel langvakter.
- Det er mulig å søke seg til samme avdeling som en bekjent eller venn. Oppgi hvem du søker sammen med – og at dere har et ønske om tilbud ved samme avdeling. Vi vil prøve å ta hensyn til dette, selv om formelle kvalifikasjonskrav går foran.
Ønskede personlige egenskaper som vi særlig vil vektlegge ved tilsetting
- Du er systematisk og har god struktur i arbeidshverdagen din
- Er kvalitetsbevisst og setter brukeren i fokus
- Har gode samarbeidsevner
- Humør og engasjement
- Fag- og utviklingsorientert
- Gode kommunikasjonsevner
- Skaper gode relasjoner med brukere, pårørende og kolleger gjennom engasjement, godt humør og gode verdier og holdninger.
- Det er en forutsetning at du kan bruke data/PC, og en fordel om du har kjennskap til elektronisk dokumentasjon
- Er selvstendig, kreativ og løsningsorientert
- Interesse for digitalisering og velferdsteknologi vil være en fordel.
Hva kan vi tilby
- Du kan lese mer her: Hva kan vi tilby helsepersonell i Aure kommune? - Aure kommune
- Lønn etter tariff, ut over dette gjelder følgende:
- Alle vernepleiere som rekrutteres i Omsorg får direkteplassering på 10 års ansiennitet
- Alle sykepleiere og vernepleiere i Aure kommune får et årlig tillegg på 50.000,-
- Alle helsefagarbeidere i turnus i Omsorg får et årlig tillegg på 20.000,-
- Møre og Romsdals beste avtale om arbeidstøy ifølge NSF
Hvordan søker du på stillingen
- Du søker digitalt via vårt rekrutteringssystem ved å følge lenken i annonsen.
- Det er ønskelig at det oppgis 2 referanser.
- Godkjente vitnemål og attester sendes ved forespørsel eller tas med på intervju.
- Søknadsfrist 12.01.2025
Personvern og offentlighet
Innsendte opplysninger behandles i henhold til offentlighetsloven.
Navn på søkere kan bli offentliggjort. Se offentlighetsloven § 25.
Kontaktperson
Åse Kalvik, enhetsleder Omsorg, 90410657, aase.kalvik@aure.kommune.no
Bedrift
Aure kommuneSøknadsfrist
12.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6690, AURE
AURE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5993066Se her for andre jobber fra Aure kommune