• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2019
  • Stillingsfunksjon
    Assisterende rektor og inspektør
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1732099
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 09.05.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Assisterende rektor og inspektør

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ledig stilling som assisterende rektor er ledig fra 1.august 2019. Hvis det blir intern ansettelse på assisterende rektor vil det bli ledig stilling som inspektør. Skriv i søknaden om du eventuelt søker på begge stillingene.

Beskrivelse av arbeidssted:

Skolen har fra skolestart 360 elever og en avdeling SMS (skole- og miljøsenter ) som er et tilbud for alle ungdomsskolene i Halden. Skolen har 220% ledelsesressurs. Stillingene er hele faste stillinger.

Stillingens arbeidsområder/oppgaver:

Det er utarbeidet stillingsbeskrivelse for stillingene. Assisterende rektor har 70% administrativ tid og 30% undervisning. Inspektør har 50% administrativ tid og 50% undervisning.

Ønskede kvalifikasjoner og utdanning:

  • For stillingene vektlegges:
  • Kunnskap om skoleutvikling og evne til nytenkning
  • Bred erfaring fra pedagogisk arbeid i grunnskolen
  • Kunnskap og erfaring innen ledelse, personalarbeid og IKT
  • Ønskelig med lederutdanning
  • Evne og interesse for å være med å skape et positivt lærings- og arbeidsmiljø og et godt skole-/hjemsamarbeid
  • Den som tilsettes må fylle kompetansekravene til undervisningspersonell 8.- 10.trinn.

Personlige egenskaper:

  • Har godt humør og gode samarbeidsevner
  • Skaper engasjement og kommuniserer godt med barn og voksne
  • Jobber selvstendig, målrettet og strukturert
  • Er fleksibel og med evne til å ta gode beslutninger i en hektisk hverdag
  • Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet.

Generelle betingelser:

  • Pliktig medlemsskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%.
  • Det er krav om tilfredsstillende politiattest ved tilsetting. Politiattest skal ikke vedlegges søknaden.
  • Lønn etter gjeldende avtaleverk

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Send søknad".
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.


 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2019
  • Stillingsfunksjon
    Assisterende rektor og inspektør
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1732099
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 09.05.2019