Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
01.06.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0581, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
6214296Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Oslo kommune
Arkivar
Offentlig forvaltning
Renovasjons- og gjenvinningsetaten (REG) ser etter en faglig dyktig og motivert medarbeider til vårt dokumentsenter.
Dokumentsenteret er et av de store tannhjulene som får etaten til å gå rundt. Arkivarene våre støtter og veileder flere hundre ansatte på tvers av syv avdelinger.
Vi har fire arkivarer som nå skal bli fem, i tillegg til seksjonslederen. Du skal delta i den daglige driften av dokumentsenteret og utføre kvalitetskontroller. I tillegg er du med på å sikre at arkivtjenesten samsvarer med gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer.
ACOS Websak er vårt sak- og arkivsystem, og du som får denne jobben vil delta aktivt i den daglige driften. Vi er opptatt av utvikling innen fagområdet, gir opplæring til resten av etaten og ønsker å forenkle arbeidsprosesser der det er mulig.
Du vil også være med og utføre kvalitetskontroller, og bidra til at vår arkivtjeneste er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer. Vi søker deg som trives i en kombinasjon av å jobbe med selvstendige oppgaver og i team, og vi skal hele tiden ha som mål å gjøre hverandre gode. Vi ønsker at du også tar tak i ting når de dukker opp, og håper at du trives med å gjennomføre opplæring internt i etaten.
Hvem ser vi etter? En som spiller på lag, tar initiativ og setter seg raskt inn i nye arbeidsoppgaver. Vi er opptatt av utvikling, opplæring og forenkling av måtene vi jobber på. Det må du også være.
Kvalifikasjoner:
- Relevant universitets- eller høgskoleutdanning med arkivkunnskap i fagkretsen på bachelornivå,
fortrinnsvis arkivar, bibliotekar- og informasjonsvitenskap. Erfaring fra fagområdet kan kompensere for deler av manglende utdanning - Du må ha erfaring med digitalt arkiv, NOARK-baserte arkivsystemer og ACOS Websak
- Du har erfaring med rådgivning, og liker å lære opp kollegaer i hvordan de skal bruke digitale verktøy i saksbehandlingen
- Du har noe erfaring med utvikling og innovasjon
- Du har kunnskap om kommunal forvaltning og kommunale arkiver
- Du har digital kompetanse, og kunnskap om trygg og kritisk bruk av digitale verktøy
Personlige egenskaper:
- Du er sosial, utadvendt og liker å snakke med mennesker
- Du formulerer deg godt, både skriftlig og muntlig
- Du er endringsvillig, liker å jobbe selvstendig og sammen med andre, og motiveres av å finne gode løsninger
- Du kan stille deg bak Oslo kommunes verdigrunnlag, og vet hvordan du kan bruke det i det daglige arbeidet ditt; brukerorientering, redelighet, engasjement og respekt
- Du har god struktur på hvordan du jobber, og utfører oppgavene innen gitte tidsfrister
Vi tilbyr:
- Trivelig arbeidsmiljø med høyt tempo
- Gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger gjennom Oslo pensjonsforsikring
- Subsidiert kantine, og tilgang til trimrom
- Mulighet for støtte til treningsabonnement
- Lønn etter Oslo kommunes lønnsregulativ, lønnstrinn 40-45 (for tiden kr. 674.200 - 736.900), avhengig av erfaring og kompetanse
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
01.06.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0581, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
6214296Se her for andre jobber fra Oslo kommune
-
Helsefagarbeider 100 % fast stilling ved Haugtun omsorgssenter hjemmetjenesten avd. 7
Gjøvik kommune
GJØVIK -
Tilkallingsvikar i barnehageåret 2024/25
Rauma kommune
ÅNDALSNES -
Arbeidsleder - vikariat
Rana kommune
MO I RANA -
Har du erfaring med drivsstofflogistikk?
Forsvaret
KOLSÅS -
Ønsker du å jobbe som soneleder for ett av Vestlandets største renholdsmiljøer?
Bergen kommune
BERGEN